the legend of 1900
مهدی (کیا) . مدرسه: زنده یاد (محمد) کردی . هفتم 1 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان the legend of 1900 و آدرس www7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بفرمایید ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:T-Dey ,Ft, Khalse , Haminjast, [,128,], ] [ 21:28 ] [ m.kia ]

بفرمایید ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:اهنگ,TM B A X, (lalayi),0, ] [ 21:5 ] [ m.kia ]

 

دوران بلوغ,تغذیه دوران بلوغ,نکات مهم در تغذیه دوران بلوغ

بعضی از نکات و توصیه های تغذیه ای، سن و سال خاصی نمی شناسد و در همه دوره های زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

سنین بلوغ از مهم‌ترین دوره‌های زندگی است و پس از کودکی، دومین مرحله‌ای به حساب می‌آید که طی آن سلول‌ها شروع به رشد می‌کنند و سوخت و ساز بدن هم افزایش می‌یابد. برهمین اساس، برخی نیازهای تغذیه ای هم در این دوره بیشتر از قبل می شود که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان نمونه با توجه به افزایش حجم عضلات، نیاز به مصرف پروتئین هم بیشتر می شود یا در نتیجه افزایش حجم خون، نیاز به عنصر آهن افزایش پیدا می کند و به طور کلی می توان گفت نیاز به دریافت انرژی در این دوران بیشتر می شود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:نکات مهم ,در ,تغذیه ,دوران بلوغ, ] [ 10:19 ] [ m.kia ]

 

ساخت گل با قاشق یکبار مصرف,نحوه ساخت گلدان با قاشق یکبار مصرف


آموزش درست کردن گلدان به شکل گل سفید و زیبا با کمترین امکانات
برای اینکه این گل زیبا را در اتاق خود داشته باشید فقط به تعداد زیادی قاشق یکبار مصرف ، چسب و شیشه خالی مربا نیاز دارید. اول باید قاشقها را از دسته هایشان جدا کنید و سپس مطابق با شکل شروع کنید از بالا آنها را به شیشه مربا بچسبانید. می توانید برای داشتن گلهای رنگین از قاشق های رنگین استفاده کنید.

ساخت گل با قاشق یکبار مصرف,نحوه ساخت گلدان با قاشق یکبار مصرف

 

منبع : webshad.com

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:درست کردن ,گلدان, به ,شکل, گل, با ,قاشق, یکبار, مصرف, ] [ 10:10 ] [ m.kia ]

 

فرزند صالح,روز قیامت

قرآن کریم می فرماید کودکان نابالغ در سه وقت قبل از نماز صبح و در نیمروز و بعد از نماز عشاء. هنگامی که والدین لباسهای معمولی خود را بیرون می آورند برای ورود به اطاق آنها از پدر و مادر اجازه بگیرند و جهت آن این است که زندگی آنها آنقدر با زندگی والدین آمیخته است که اگر بخواهند در همه حال اجازه بگیرند مشکل خواهد بود بعلاوه احساسات جنسی آنها هنوز به طور کامل بیدار نشده است ولی نوجوانان بالغ در همه احوال برای ورود بر پدر مادر باید اجازه بگیرند و این حکم مخصوص به مکانی است که والدین در آنجا استراحت می کنند و گرنه وارد شدن در اتاق عمومی (اگر اطاق عمومی داشته باشند) مخصوصاً به هنگامی که دیگران هم در آنجا حاضرند اجازه گرفتن لزومی ندارد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:فرزند صالح,فرزند,صالح,ذخیره ای,برای,قیامت,قیامت, ] [ 9:56 ] [ m.kia ]

 

                         رژیم افزایش وزن ,افزایش وزن سریع

چگونه می توان افزایش وزن پیدا کرد؟ افراد بسیاری هستند که در نمودار وزن، دارای یک وزن متعادل می باشند، اما احساس سلامتی ندارند.
کاهش وزن زیاد، به همان اندازه افزایش وزن بیش از حد، می تواند مشکلاتی را در بدن به وجود آورد. اگر کاهش وزن شما بیش از حد است، در معرض کمبود مواد مغذی می باشید و این خود دلیلی است برای ابتلا به کم خونی ، پوکی استخوان ، بیماری های پوستی، ضعف عضلانی، پریشانی، اضطراب، تنبلی و بالاخره خستگی بیش از حد.


بعضی مواقع ممکن است وزن شما بر اساس جداول استاندارد، مناسب باشد، ولی شما احساس رضایت و آرامش نکنید. برای مثال ممکن است وزن شما 80 کیلوگرم باشد و شما در این وزن کلسترول و فشار خون بالایی داشته باشید. حال اگر 8 کیلوگرم کاهش وزن پیدا کنید و این مشکلات همه از بین بروند، پس می توان گفت که وزن ایده آل برای شما 72 کیلوگرم می باشد، در صورتی که بر اساس جدول، وزن ایده آل شما 63- 67 کیلوگرم است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:برای,افزایش وزن,چه,نکاتی,لازم,است,؟, ] [ 9:52 ] [ m.kia ]

 

                  عینک, بیماریهای چشم,ضعیف‌ شدن چشم

چشم‎های من هم مثل خیلی از شما ضعیف است. مصائب چشم ضعیف داشتن و عینک زدن را فقط کسانی درک می‌کنند که خودشان عینکی هستند. یک زمانی فکر می‌کردم چقدر بد است آدم دنیا را تار ببیند و از آن بدتر اینکه به کمک دو تا شیشه ببیند. اما حالا هوای شهرمان آن قدر آلوده است که دنیای اطرافمان چه با عینک و چه بی عینک همیشه تیره و تار است.

 

برای همین مدتی است عطای شفاف دیدن را به لقایش بخشیده‌ام و به جز کار با رایانه یا تماشای تلویزیون سراغ عینک نمی‌روم و سعی می‌کنیم با خوردن مواد غذایی مناسب از ضعیف‌تر شدن آن جلوگیری کنم. البته مشکلات چشمی و دیگر بیماری‌های مربوط به بینایی دلایل زیادی دارند از جمله عوامل ژنتیکی و غیره.

 

اما باز هم می‌توان با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی به سلامت چشم‌ها کمک کرد و جلوی ضعیف شدن آن‌ها، دژنراسیون ماکولای چشم، خشکی چشم، آب مروارید و غیره را گرفت. با ما همراه باشید تا مواد مغذی مورد نیاز چشم‌ها را بازگو کنیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:چه,بخوریم,تا,عینک,عینکی,نشویم, ] [ 9:50 ] [ m.kia ]

 

لحظه تحویل سال 1393 هجری شمسی :

پنجشنبه 29 اسفند 1392 , ساعت 20:27:07  - مطابق 18 جمادی‌الاولی 1435 هجری قمری و 20 مارس 2014 میلادی .

                               


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دو کاج,دو,کاج,شعر,محمد جواد محبت,محمد,جواد,محبت, ] [ 14:39 ] [ m.kia ]
[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:خنده,فقط,محض, ] [ 15:23 ] [ m.kia ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. (البته وبلاگ خودتونه)
آرشيو مطالب
دی 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 3160
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


Alternative content